zaterdag 17 maart 2012

De eerste nacht!

Ik heb vannacht goed geslapen, moest wel even wennen aan het luchtbed (ik denk te hard opgepompt). En ik had de kachel beter aan kunnen laten, want ik had per ongeluk mijn zomerdekbedje meegenomen, hihihi :P Maar vannacht blijft de kachel gewoon lekker áán!

Op dit moment zit ik met alleen kaarsjes aan heerlijk te genieten ;-) De telefoon is sterk genoeg als modem voor mijn laptopje dus ik ben niet helemaal van de buitenwereld afgesloten ;-)

En dan het klussen zelf... Dat ging lekker, ik ben zo blij met alle hulp! Er werd vakkundig behangen en ik ben oh zo trots op mijn rozenmuurtje! Nee, niet de roze, die bewaar ik maar voor mijn slaapkamer, ook niet het Maaskantjesmotiefje, maar een bescheiden beige-op-offwhite-barokkig rozenmotiefje, heel subtiel. En mên, wat staat dat gelikt!!!

Ik heb me in de ochtend, nadat de behangploeg nog maar net kennis met elkaar had gemaakt, gedrukt naar het dorp om wat spullen te halen. Broodjes, beleg, koekjes, kaarsen ook ;-) en verder ammonia en wasbenzine. Al met al schoten we lekker op voor de eerste dag. Nu zit ik heerlijk te genieten bij een kaarsje...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten