donderdag 19 september 2019

Ontroerend

Jongste kind werkt sinds dit jaar op een boerderij. Laatst appte hij me: "We zijn vandaag aan het eind van de dag naar een groot natuurgebied gegaan waar de zorgboerderij een koeienwei heeft.
Gigantische weide met bossen, een meer en veel groen.
Onze taak was om de koeien te tellen om te kijken of ze er nog allemaal waren.
Ieder ging een andere kant op om de koeien op te zoeken zodat we weten waar ze allemaal zitten, en ik kwam toen toevallig een kanjer van een stier tegen die mij spontaan begon te likken en te volgen.
Echt een schat van een beest, maar ik wist niet waarom hij nou specifiek achter mij aan zat
Wat blijkt nou?
Dat was waarschijnlijk een stier die ik als kalf heb gekend en die ik gevoerd en geknuffeld heb toen die nog jong was."



Wauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten