zondag 8 december 2019

Frikadelfeest!

Bij mijn culinaire guilty pleasures hoort absoluut de frikadel. Zelfs het nieuws in de jaren tachtig dat er orgaan- en afvalvlees in was verwerkt deed me niet afschrikken. Ik eet ze niet dagelijks, ook niet wekelijks, eigenlijk vrij zelden want niet zo heel gezond, maar ik kan er enorm van genieten.

Ik eet ze eigenlijk voornamelijk "speciaal" met mayonaise, uitjes en ketchup of curry. Maar ik kreeg nu via via een geweldig bericht binnen: er bestaat een frikandelplank! Je moet er wel voor naar Zuid Limburg...

Een uitstapje naar de website van deze Limburgse snackbar levert interessante inspiratie op om de frika(n)del voortaan eens heel anders te presenteren.

Wil je met kerst wat anders doen? Serveer dan deze culinaire Frikandellenplank als voorgerecht

 (bron: beautify.nl)
Kijk je ook zo ontzettend uit naar de feestdagen maar vind je dat er altijd zoveel… druk op ligt? Als je nog geen idee hebt wat je in hemelsnaam op tafel gaat zetten, hebben wij een grappig idee voor je. We spotten een culinaire Frikandellenplank bij Happy Frites Ransdaal en da’s precies hét voorgerecht waar je naar op zoek bent.

Heb je je liefste vriendinnen uitgenodigd voor een gezellige middag of avond bij jou? Wil je wel wat lekkers serveren, maar vooral niet te moeilijk doen? Dan is zo’n plank echt ideaal als borrelplank.

De Frikandellenplank is top voor de frikandel liefhebbers
Als jullie dol zijn op frikandellen eten heb je hierbij het gerecht gevonden om te serveren bij jullie wijntjes. Bij Happy Frites Ransdaal serveren ze zo’n plank in ieder geval op een heerlijk culinaire manier, wat natuurlijk helemaal bij de feestdagen past.

Wat dacht je van een frikandel speciaal? Eentje met satesaus en gebakken uitjes? Of juist afgetopt met komkommer? Dit is jullie kans om eens jullie lievelingssnack op een andere manier te eten. Serveertip: bak er lekker frietjes bij, doe wat saus in kommetjes en jullie gaan met goedgevulde buikjes weer naar huis.

En nu heb ik honger barst ik van de trek...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten