zondag 25 maart 2007

Dit is geen hoax!

De meesten van jullie kennen wel die kettingmails over mensen waarvan de nieren waren gestolen toen hij even van de wereld was. Dat was een broodje aap... maar dit niet! Dit gebeurt elke dag! Ik stuur dit aan jullie door omdat jullie mijn vriendinnen zijn, en omdat jullie misschien ook slachtoffer hiervan kunnen worden. Lees maar verder.

Enkele jaren geleden, op de nacht van 2 op 3 augustus, jatte iemand mijn dijen. Het gebeurde in een oogwenk. Ik ging slapen en werd wakker met andermans dijen. Die nieuwe zagen eruit als dikke brinta... Wie zou nou zoiets wreeds met me uitgehaald hebben met dijen die, ook al waren ze niet de mooiste, wél al jaren van MIJ waren? Van wie waren déze dijen? Wat was er met die van míj gebeurd...?

De rest van de zomer heb ik er tevergeefs naar gezocht. In zwembaden, op het strand, overal waar ik vrouwelijke ledematen zou kunnen tegenkomen. Het werd een obsessie. Ik had nachtmerries van cellulitis en van vlees dat binnen één nacht in bulten veranderde... Uiteindelijk besloot ik kwaad en gekwetst te aanvaarden dat ik de rest van mijn leven in lange broeken zou moeten leven.

Net toen ik dit een plaatsje had weten te geven, gebeurde het opnieuw. Nu met mijn achterwerk! Ik weet zeker dat dit door dezelfde bende is gebeurd, want de gelijkenis met mijn nieuwe dijen was pijnlijk perfect. Verder hadden ze mijn nieuwe achterwerk ook nog eens een kleine 10 cm lager geplaatst. Kont en benen pasten goed bij elkaar, maar ik begon in paniek te bidden of lange rokken niet in de mode konden komen, en blijven...!

Twee jaar geleden ontdekte ik dat mijn armen aan de beurt waren geweest. Ik stond mijn haar te borstelen en zag opeens zowel gefascineerd als vol walging hoe het vel van mijn bovenarmen meedeinden met de bewegingen van mijn borstel! Nu werd het echt eng... Op een gemene, doortrapte manier werd mijn lichaam stukje bij beetje vervangen! Diep wanhopig nam ik afstand van mijn shirtjes en topjes. Wat zou het volgende zijn?

Was dit het verouderingsproces? Nee, dat had er niks mee te maken! Dat wordt namelijk verondersteld langzaam naderbij te sluipen, ongemerkt, net zoiets als volwassen worden. Dit is een aanval, een herhaaldelijke aanval, zonder waarschuwing, en daarom besloot ik mijn ervaring met jullie te delen. Ik kan hier niet in mijn eentje tegen vechten!

Dus, dames, word wakker en let op! En hou die "plastic surgeons" in de gaten! Waar dacht jij waar die hun spullen vandaan haalden dan? Als je weer eens vermoedt dat iemand zijn gezicht heeft laten liften, kijk eens of dat gezicht niet vanaf de jouwe is meegelift! Kijk maar goed als je iemand ziet die weer een strak achterwerk of platte buik heeft... komt die je bekend voor? Die oogleden, zijn die echt van die beroemde filmster? En ik geloof dat ik zowaar mijn dijen heb gezien... en ik hoop dat die Angelina Jolie er flink voor in de beurs heeft mogen tasten!

Dit is GEEN hoax, maar gebeurt overal ter wereld bij vele vrouwen, elke nacht! Waarschuw je vriendinnen!

PS Ik was blij dat ik dit toegemaild kreeg. Ik dacht dat ik alleen maar oud werd... Vorig jaar werd ik wakker en dacht ik dat ze mijn borsten hadden gejat, maar toen ik uit bed sprong bleken ze tot mijn grote opluchting weggezakt te zijn, ergens in de mouwen van mijn pyjamajasje. Voortaan verstop ik ze achter de pyjamabroekband!

(gelezen in een mailgroep, bron onbekend)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten