maandag 1 februari 2010

Het is weer maandag!

De minimeeting gisteren was super! Het was kort en snel, maar wat heerlijk om elkaar weer eens te zien! En nu ook met de kinderen, dat is alweer jaren geleden dat we dat hadden! Heerlijk om te zien hoe groot ze alweer zijn (gemiddelde leeftijd 11 jaar)!

Ik ben vergeten foto's te maken... maar na afloop schoot ik nog wel dit mooie plaatje...!
 (erg prettig, die extra foefjes op de Canon Ixus 95!).

Op de radio hoorde ik vanmorgen van chaos op de A6. Er was geen doorkomen aan...

Morgen wordt er weer sneeuw verwacht. Wordt dit de derde keer dat oudste sneeuwvrij heeft? Het is pas geleden ook al gebeurd dat hij pas tegen tienen werd gehaald om naar Lelystad te gaan, vastliep op de A6 en er een uur over deed de volgende afrit te bereiken vanwege de sneeuw. En in december was er ook al flinke vertraging. Het is me het wintertje wel, hoor! En eerlijk gezegd... Van mij mag de lente nu losbarsten...!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten