maandag 15 februari 2010

Weekend

Zo... Dat was een kalm weekendje. Ik heb zowel gisteren als vandaag voor het eerst sinds een maand weer kunnen schrijven, en dat is toch wel een mijlpaal! Mijn 14e verhaal is nu bijna aan de finale toe (altijd weer een puzzel om dat binnen 23.000 woorden, met een uitloop van 500, te prakken) en ik had een enorme flow!

Ik heb gisteravond Sven goud zien winnen (Sventastic in Svencouver!) en nog een beetje shorttrack meegekregen. Pfoei, wat een adrenalinesport, dat shorttrack! Leuk om naar te kijken! Kortom: een erg chill weekend.

PS ooit wil ik eens meemaken wat carnaval nou precies is... Ik wil me echt volop in het "gevoel" storten! En ja, ik weet dat carnaval meer is dan zuipen en dat wil ik echt eens zelf ervaren...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten