vrijdag 16 september 2011

Voorpret Alanya



Inmiddels ben ik begonnen met het googlen naar afbeeldingen van het hotel (Grand Kaptan in Alanya). Vooral op zoover.nl vond ik geweldig veel, ik heb nu meer een beeld van wat me te verwachten staat, en dat is niet verkeerd!
Ik zit niet direct in het centrum maar 4 km verderop. Dat wist ik al van degene die me dit hotel had aanbevolen. Vind ik zelf ook wel zo prettig, het lijkt me anders erg druk. Het is geen probleem om met de bus (shuttlebus van het hotel, of de dolmus = OV) heen en weer te gaan. Zelfs ‘s avonds moet het heel makkelijk gaan! Het hotel ligt, zo begreep ik, eigenlijk in het dorpje Oba.
Het strand is heel dichtbij, te bereiken via een voetgangerstunneltje. Op het strand kan je ook eten en drinken, wat me een heerlijke ervaring lijkt! Er zijn bedjes en parasollen en ik heb het idee dat het een privéstrand is.
Na alweer een dag met buien en kou kan ik haast niet wachten tot het zover is…!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten