woensdag 9 mei 2012

Gelukt!

Hoera, het is gelukt! Toen ik met de heideschermen voor mijn nieuwe gaasschutting (die perfect naar mijn wensen is neergezet) thuis kwam werd het pakket bezorgd! Pfff...!!! :-)

Verder, ook al moet ik eigenlijk nu heel zuinig zijn (ik wacht op geld dat er al had moeten zijn maar niet komt :( ), twee clematissen, twee kamperfoelies, een bontbladige esdoornstruik en een bontbladige klimop gekocht voor de schutting.

Verder scoorde ik bij de Welkoop een mooie stoel voor mijn "zonnehoekje" voor slechts een tientje, omdat er een foutje in de bekleding zat (ieniemienie, hij zit er niet slechter om).

En ik heb een flinke berg tegels via Marktplaats gekregen voor mijn stapstapstap-paadje naar mijn "zonnehoekje" ;-)

Morgen flink aan de slag dus, eerst de caviakooien met nieuwe bodembedekking, en in de tuin...! En als het dit weekend weer koud is, stort ik me weer op het binnenwerk ;) maar daarna mag de zomer echt beginnen, zodat ik zowel mijn zonnehoekje, mijn nieuwe stoel als mijn (op Koninginnedag gevonden) Weber-BBQ kan gaan uitproberen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten