zondag 29 november 2020

Hoeveel engelen kun je op je schouder hebben?

 Net zoals veel andere Nederlanders kijk ik ook Formule 1 sinds Max Verstappen het zo goed doet. Vanmiddag was er een race in Bahrain. De tv stond al op RTL, toen ik nog even wat in de keuken deed. Toen ik de tv weer zag, was net het ongeluk van Grosjean gebeurd. Gelukkig werd er genoeg herhaald en was ik al snel blij dat ik niet live heb gezien hoe hij vol tegen de vangrail klapte en de auto één grote vuurbal werd. Zandvoort 1974 zag ik ooit op tv en heeft me destijds dagenlang ziek gemaakt (ik was toen een jaar of 10).

Wat een opluchting toen ik hem over de vangrail zag springen! Leve de vuurbestendige kleding en de goed beschermde cockpit! Daar gaf RTL nog de nodige informatie over. Grosjean heeft een gebroken rib en is voor controle naar het ziekenhuis gebracht.

De race wordt zo herstart.

Video: klik hier.

GIF: klik hier.

De foto die sportfoto van het jaar kan worden:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten