zaterdag 19 maart 2005

Viooltjestijd

Ik ben dol op bloemen, vooral viooltjes! Ze hebben prachtige kleuren en ze ruiken ook heerlijk, zelfs die hele grote viooltjes (die ik ook het mooist vind)!

Vanmiddag zag ik ze bij de buurtsuper voor nog geen 2 euro per 10, en ik ben ervoor door de knieën gegaan. Voor twéé kistjes van elk 10 zelfs! Ik heb ze in een langwerpige plantenbak gedaan en voor het raam gezet, 2 heb ik binnen neergezet, maar gek genoeg ruik ik ze binnen niet...

Om het bureaublad van de computer op te leuken, ben ik op Internet gaan zoeken naar violenplaatjes en daar vond ik schitterende foto's!

Maar ook iets, dat ik als violengek dólgraag zou willen hebben. Ik weet het, het is je reinste kitsj, maar ik vind 'm zo móói!!!

Bron: http://mip.dezines.com

Oh ja, mijn bureaublad ziet er nu zó uit:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten