dinsdag 22 maart 2005

Wanhopige huisvrouw

Zijn jullie ook verslaafd aan de beste serie sinds tijden?

Het lijkt een beetje op Twin Peaks. volgens kenners ook op Sex & the City.

Mijn favoriet is Bree, ge-wel-dig! Maar Susan is ook een prachtkarakter. En zo zijn er nog veel meer dingen waar ik stevig om kan gniffelen (de sok van Gabriela, Susan tussen de hoeren, de schoonma van Gabriela die zich niet laat afschepen, miss Hubert, de lellebel Edie...).



Wil je weten welke housewife jij bent?

Mijn uitslag: ik ben Lynette. "You gave up a great job for this? No one really appreciates you, and yet you slog on, with very little sleep and very litle thanks. Who can blame you when you occasionally lose it? Hang in there. Just lay off the Ritalin."

Nou, zó erg zijn mijn bloedjes nou ook niet, gelukkig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten