zondag 22 januari 2012

Nog steeds in de Emmaus Priorij

Laatste kloosterdag. Het lijkt hier wel een rusthuis, héérlijk!

Gisteravond de Latijns gezongen vespers meegemaakt. Zo mooi, je zou je haast bekeren...! Dit werd begeleid door het kleine kerkorgeltje, dat heel subtiel precies de juiste toon gaf aan het nonnenkoor met de hoge stemmen.

Vanmorgen weer een heerlijk ontbijtje met truffelsalami, korianderkaas en een eitje. Zit nu op mijn kamer naar Vroege Vogels te luisteren (ook daarom ben ik blij met internet, hihihi), en ga nog wat tekenen. Er stond weer een potje koffie te wachten voor mijn deur, die zal zeker smaken!

Mijn bed is inmiddels afgehaald nadat ik bijna het klokje rond heb geslapen vannacht. Ik was tegen 9 uur al volledig knock-out. Het heeft wel iets knus, onderwets slapen onder dekens en een laken...!

Vanmiddag weer naar huis... Volgende keer boek ik hier een wéék, denk ik 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten