vrijdag 18 februari 2005

Gestopt

Ik ben 3 weken 3 dagen 43 minuten 55 seconden gestopt met roken en dat is totaal 600 sigaretten en e 31,50

Overdag mis ik het niet. Maar 's avonds laat... Pfff, dan tikken Nico en Tinus me regelmatig op de schouder, spreken slijmende, lieve woordjes, proberen me te paaien in mijn zwakste momenten.

Tot nu toe ben ik niet gezwicht, en ik wíl ook niet zwichten! Maar ik weet niet wat er zou gebeuren als er op zo'n zwak moment peuken in de buurt zouden liggen.

Niet roken is veel leuker dan roken, heb ik inmiddels geleerd! Al was het alleen maar omdat je er zulk ontieglijk junkie-gedrag van gaat vertonen. En dan heb ik het alleen nog maar 's avonds laat en begin van de nacht...

Maar het zou zonde zijn als ik bezweek voor Nico en Tinus. Omdat ik zo'n 23 uur per etmaal totaal geen afkickproblemen heb, en net dat ene zwakke uurtje per etmaal zou me de das omdoen?

Nee!!! Zélfs niet "dat ene trekje", want dat wordt zo vaak gevolgd door nog meer trekjes, verzekeren mensen me die al regelmatig zijn gestopt met roken. En ik wil het bij 1x stoppen houden, en niet meer terugvallen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten