zondag 24 april 2005

Mijlpaal!

Three months, 10 minutes and 56 seconds ago I almost choked. Since then, I refused 2225 cigarettes and saved € 121,83. And I saved 1 week, 17 hours and 25 minutes! 

Ik ben nu 3 maanden rookloos! Het was niet makkelijk, en ik zal nog regelmatig in de verleiding komen, maar... al die peuken die ik heb laten staan, het geld dat ik heb bespaard en vooral: de trots, het is het waard!!!

Volgens het NSSMR ben ik vanaf vandaag KOS...!

Wat dat betekent? Dat ik mijn eerste ik-rook-niet-meer-certificaat zal ontvangen, als "Kwartaal Oude Schoorsteen"...!

Rokers, ik veroordeel jullie niet, ben zelf 26 jaar verslaafd geweest. Ik begrijp jullie, want stoppen is niet makkelijk, maar... het is het waard!

Nog even eindigen met een spreuk uit de NSSMR, een spreuk die me overeind houdt in moeilijke tijden:

Ik ben liever een niet-roker met af en toe zin in een sigaret, dan een roker met de continue wens om ervan af te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten