zondag 18 februari 2007

Update grootgrondbezitter

Yeah! Vrijdag heb ik eindelijk, zoals ik al zei, de sleutel ontvangen van mijn Landgoed! 's Middags fietste ik richting tuintje en heb ik enkele uren heerlijk op mijn gemakkie zitten wieden, hakken en schoffelen. Kleigrond is niet de makkelijkste grond om te verwerken, maar ik doe het kalmpjes aan. En uiteindelijk ben ik toch best lekker opgeschoten...!


Ik wilde vandaag, zaterdag, uitgebreid doorgaan met wieden, maar vlak voor ik vertrok, stond de post voor de deur met een enorm pakket: de bestelling van www.fruittuin.com! Wow... Zelfs Overtoom *toet toet* kan het niet sneller! Het vergde even wat organisatie om alle boompjes en struikjes op de fiets mee te krijgen, maar het is gelukt. En even na 1 uur in de middag was het eerste boompje geplant: een kers!

Ik deed alles op mijn gemak. Tenslotte is het ontspanning, en geen werk! Maar even na vieren had ik zowel 5 boompjes als 5 bessenstruikjes in de vette polderklei gekregen! Maar toen voelde ik de spiertjes wel. Tijd om naar huis te gaan... waar ik na een eenvoudige doch voedzame maaltijd prompt in slaap viel! 

En nu ben ik weer wakker...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten