donderdag 15 februari 2007

Update grootgrondbezitter

Jaaa, eindelijk kan ik (vrijdag) de sleutel ophalen van de poort van het volkstuincomplex! Geen dag te vroeg, het wordt vrijdag en zaterdag heerlijk weer, en hoewel het geen overwoekerd complex is, moet ik toch wel dringend wat schoonmaken...

Tevens kon ik nu eindelijk de fruitboompjes bestellen die ik wilde hebben. Ik heb lang getwijfeld over duo-fruitboompjes. Die heb ik vroeger ook gehad en bevielen me uitstekend! Maar al googlend kwam ik bij een kwekerij in Buurse/Haaksbergen, die online leverde, en een verrukkelijke aanbieding  in fruitbomen en bessen had. Ze worden per post bezorgd, netjes bijgesnoeid (zodat ik ze voorzichtig per fiets naar de tuin kan verplaatsen), zijn zelfbestuivend, kortom kat in het bakkie. 

Maar wat zijn eigenlijk Jostabessen...?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten