maandag 22 maart 2010

Praatje pies en poep

De WC trok vrijdag niet goed door, ik kreeg het knopje niet ingedrukt. Dekseltje eraf gehaald, en de boel zag er nogal gammel uit met een boel goedkope plastic, maar het leek daarna wel weer te werken.
Gisteravond blééf hij echter doorstromen. Ik heb het kraantje maar dichtgedraaid, doe die alleen open als het moet en voor de rest moeten emmers water het werk doen. Onhandig. Dus heb ik de woningbouw gebeld.
Die wilden wel komen, maarrrrr... Het "systeem lag plat" en ze konden geen reparaties opnemen! Goh... Hoe deden we dat ook weer voor de automatisering...?
Maar zojuist belden ze: morgenmiddag kunnen ze langskomen

Toch wel iets om bij stil te staan. Opeens is een doorspoeltoilet best wel een luxe...!  

Ach, zo leer je dingen weer waarderen die zo vanzelfsprekend zijn geworden!

Ik heb de jongens geïnstrueerd voor de grote boodschap een papiertje in de pot te leggen, dat spoelt (lees: emmert) wat makkelijker door. Op straffe van zélf de pot schoonmaken...!  
Tot overmaat van ramp heeft de hond bij ex ander eten gekregen dit weekend. Daar reageert ze altijd erg overgevoelig op. En ja, hoor, vannacht heeft ze de hele gang volgescheten
Dit heeft ze wel vaker, en dan schuif ik er Imodium in. Dan poept ze wel even niet meer, maar jullie willen niet weten wat voor dampen ze verspreidt...! Met een frequentie van gemiddeld 1 per minuut zet ze de kamer blauw...

Dit duurt zelden langer dan een etmaal, en het is mooi weer dus het raam kan wagenwijd open...! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten