zondag 7 maart 2010

Zondag in de tuin

Het is 7 maart, het is fris, maar in mijn luwe volkstuin is het heerlijk in het zonnetje! Ik tik dit op mijn telefoontje en geniet! 

En dan de cavia's.
Want die heb ik woensdag een nieuwe kooi gegeven die veel opener is dan die akelige plastic bak, maar ze zijn zo schichtig... Jammer is dat. Geduld dan maar.


Ze zijn best grappig om te zien. Lekkere hobbezakken! De ene heeft een langharige kont en is verder kortharig, het is geen gezicht! Maar om ze goed te kunnen verzorgen moet ik ze toch kunnen vastpakken en dat is lastig. 

Zo... Het wieden zit erop. De bollen staan nog amper boven de grond (in oktober geplant) en de grond is nog steeds hard bevroren, maar de zon is al sterker. Laat het voorjaar maar komen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten