zaterdag 24 november 2012

Boris de ziekenhuiskat

Update van Boris, de ziekenhuiskat.
Ziekenhuiskat Tergooi Hilversum alias Buurtkat Boris
Hoi vriendjes en vriendinnetjes,
Ik voel me vandaag al een stuk beter. Sinds vanmorgen heb ik andere medicatie gekregen en voel ik me alweer een stukje minder duf. Ook ben ik van het infuus af.
Ik heb net zelfs al een stukje gelopen, alhoewel dat nog erg lastig is. Ik heb last van mijn evenwichtsorgaan en voel me nog erg dizzy. Toch ben ik nieuwsgierig naar de wereld om mij heen.
Ik wordt op meerdere momenten per dag via mijn wang gevoerd. Dit gaat aardig goed en vind het ook lekker. Zelf eten lukt nog niet....ik heb namelijk nog erge last van mijn kaak.
Mijn temperatuur is ook al 2 dagen goed. Vanmorgen had ik 38.4, dit is voor een kat prima. Toch vind ik het nog heerlijk om op mijn warmte dekentje te liggen.
Ik krijg ook regelmatig een oogzalfje dit omdat ik door de zwelling mijn oog nog niet helemaal kan sluiten.
Gelukkig wordt er voor mij heel goed gezorgd en ben ik erg blij met alle aandacht. Af en toe spin ik er op los, vooral als ik op hele lekkere plekjes gekriebeld wordt
Wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten