vrijdag 6 april 2012

Nog even doorbijten

Verhuizing zelf was best zwaar.

Eenmaal over, bleken veel dozen niet op de plek die ik had aangegeven op de stickers. Een doos met koelkastinhoud (die dus weer snel gekoeld moest worden) vond ik helemaal onder een muur van dozen. Gasstel, vaatwasser en wasmachine moeten nog aangesloten worden, dat doen ze tegenwoordig niet meer. Kasten op mijn kamer werden verkeerd neergezet en mijn kamer werd volgestapeld met dozen waar toch echt mijn naam niet op stond. Het splinternieuwe bed van jongste bleek een crime om in elkaar te zetten (kom er maar in, Youp!).

Kortom: ik begin mijn nieuwe huis met een troep en daar ben ik op zijn zachtst gezegd niet gelukkig mee.

Maar... Er was weer een flinke hulpgroep om me er doorheen te slepen!

Over niet al te lange tijd is het ergste achter de rug en kan het Grote Genieten beginnen! Of zoals The Boss ooit zong: someday we'll look back on it and it will all seem funny!

Het goede nieuws is dat de cavia's weer terug zijn en het nieuwe huis erg leuk lijken te vinden, vooral het zevenblad van buiten, hahaha! Ze vallen er op aan als haaien op een stuk vlees!

Vannacht slaap ik voor het laatst in mijn oude huis, dat morgen gestript wordt voor de oplevering. Rond 8 uur staan de hulptroepen al voor de deur.Ik heb nu alleen een luchtbed, beddegoed, een tas met medicijnen, mijn laptop en telefoon en een tas met sandwiches van het tankstation, omdat ik de inhoud van mijn koelkastdoos na zo lang op kamertemperatuur niet meer durf te eten.

Note to self: voortaan alleen nog maar verhuizen als het koopavond is 

Nog even doorbijten en dan is dit voorbij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten