woensdag 11 juli 2012

Mijn cavia is boos...

Mijn cavia is boos op me, want ik ben vreemd gegaan en hij heeft het ontdekt...

Ik zal het proberen uit te leggen. Bij onze Jumper hebben ze een (al volwassen) mannetjescaaf. Een grote knuffel die continu aandacht roept. En toen de verkoopster even niet keek heb ik hem even lekker geknuffeld. Jammer dat ik al vier caven heb, anders had ik hem meegenomen...! :-)

Toen ik thuis kwam werd ik begroet door mijn eigen caven. Maar onze mannencaaf Brownie begon opeens lelijk tegen me te klappertanden, een teken van boosheid en zelfs agressie! Hij heeft die andere cavia die ik had geknuffeld dus geroken en was absoluut NOT AMUSED...!

Ik heb het geprobeerd uit te leggen. "Het is niet wat je denkt!" Maar Brownie wil even helemaal niets meer van me weten...

Morgen maar even een extra dikke stronk andijvie halen, want ook voor cavia's geldt: de liefde van de man gaat door de maag...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten