zondag 15 juli 2012

Tuin

Met de aankoop van een paar boompjes maak je van een tuin opeens een TUIN...! Ik wacht even tot het buienlijntje voorbij is, dan ga ik de twee sierappels in de voortuin zetten. Ze staan daar al een paar dagen in de pot te wachten en het "smoelt" meteen al een stuk beter.

Eigenlijk wil ik de ligusterhaag er nog uitrossen en vervangen door lossere struiken met meer variatie, maar waar láát ik ze als ik ze er uit heb gegooid...? Of ik zou ze er in etappes uit moeten rukken en wachten tot de groenbak weer leeggegooid is, maar als je ziet hoe vol de groenbak al raakt van alleen al onkruid...?

Of zijn er mensen die graag een ligusterhaagje willen? Circa 4 meter lang en (gokje) 70 cm hoog. Kom maar halen! :-) want weggooien is zonde, ik heb alleen he-le-maal niks met liguster, daarom wil ik ze eruit hebben!

Ik heb de knop doorgehakt: de liguster gaat eruit!

Er is niks mis met de ligusterhaag van mijn nieuwe huis, maar ik heb er absoluut niks mee en vervang het liever door meer gevarieerde, lossere beplanting.
Omdat ik het zonde vind om een op zich gezonde plant weg te gooien, en trouwens, waar láát je zo snel effe 4 meter ligusterheg...! heb ik besloten het gratis aan te bieden voor de liefhebber.

Op afspraak in Dronten, liefst wel zo snel mogelijk ;-) Tegenprestatie: helpen met rooien ;-)

Vanzelfsprekend help ik ook mee met rooien (het schijnt niet zwaar werk te zijn).

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten