maandag 17 september 2012

DVD

Vorige week een dvd-speler (recorder zelfs!) gekregen van een lief iemand, gisteren heb ik die met mijn videospeler aangesloten op mijn slaapkamer. DVD moet ik nog testen (als in: doorkrijgen ;-) ), de video blijkt nog goed alive and kicking te zijn, en leuker nog: de oude homevideo's (sinds 1994!) zijn ook nog het bekijken waard! Ik moet nu nog uitknobbelen hoe ik deze video's op dvd's kan krijgen (vooral: hoe sluit ik de boel op elkaar aan). Komt goed! :-)

Ik heb al een aantal video's op dvd gezet zo'n 6 jaar geleden, maar met name de vakantievideo's nog niet.

Tegenwoordig maak ik vooral foto's, echt massa's foto's, die ik digitaal in albums laat afdrukken. Sinds 2006 heb ik niet echt video's meer gemaakt. Misschien toch maar weer eens wat mee gaan doen...! Want wat is het mooi om naast de plaatjes ook de geluiden te horen, zoals de stem van mijn bloedjes toen ze nog klein waren, van hun overleden ooms, oma en opa, dat soort dingen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten