vrijdag 7 december 2012

Oh jee!

Vanmiddag is mijn energiemeter vervangen. Daardoor moest de stroom een tijdje eraf. Dit heeft ook effect op de verwarming. Later ging de stroom er weer op.

Toen ik net ging kijken of de thermostaat wel goed stond omdat het zo koud werd, bleek de thermostaat ontregeld te zijn. Ik heb een storingsmonteur gebeld maar ja, of ik maar even achteraan wilde sluiten. Ze hadden geen idee wanneer ik geholpen kon worden.

Er wordt flinke vorst verwacht. Ik moet op zijn minst de bijkeuken stoken om bevriezing te voorkomen. Verder had ik al in de auto moeten zitten om jongste naar logeerhuis te brengen en oudste op te halen. Het is de vraag wanneer dit nu kan gebeuren. Vanavond nog?

Ik maak me vooral zorgen om bevriezing in de bijkeuken, daar is het inmiddels al heel koud en de woningbouw heeft me ooit gewaarschuwd dat schade door bevriezing mijn risico is en die verwarming aan moet zodra het vriest.

En vriezen doet het inmiddels alweer, er wordt matige, misschien strenge vorst verwacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten