woensdag 26 december 2012

Zandvoort

Terug van zo'n 4 km wandelen op Zandvoort (note to self: nooit meer geitenharenwollensokken in wandelschoenen doen tenzij je blaren als rijksdaalder wilt!). Droog, eerst ook nog wat zon, maar ook winderig. Toch erg lekker!
Het was best druk en Chico had er aanvankelijk moeite mee me in de gaten te houden, raakte me in het begin krijg en ging dan bij ieder groepje mensen (en dat waren er veel!) zoeken, maar al gauw waren we goed op elkaar ingespeeld, lette ik beter op of hij me kwijt was, en keek hij sneller om zich heen waar ik uithing. Kwam regelmatig even een aaitje of een bemoedigend woord halen en ging dan weer rennen en met andere honden spelen.
Lekker gelopen, en als mijn kousen niet zo ruw op mijn poezelige voetjes schuurden had ik misschien zelfs de 5 km wel gehaald...!
Enige nadeel van wonen in Dronten is dat het zo'n takke end rijden is naar zee...! (maar daar staan een boel voordelen tegenover ).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten