vrijdag 15 februari 2013

Dankbaarheid voor bedtijd

Dingen om dankbaar voor te zijn:
- het is niet meer glad
- het wordt elke dag eerder licht
- het wordt elke dag later donker
- die asteroïde viel er net naast
- volgende week even niet om 6 uur uit bed hoeven
- Sons Of Rogues Gallery cd is bijna uit (en dat werd een keertje tijd!) en daar heb ik al de tracks van...!
- onvoorziene reparatie auto was dan wel een rib uit mijn lijf (ondanks potje "onvoorzien"), maar aanvankelijk had ik een hele ribbenkast verwacht, dus dat viel mee!
- verschillende mensen van vroegâh teruggevonden op FB!!!
- blij met mijn huis
- blij met mijn tuin
- blij met alles zo dicht naast de deur
- blij met mijn jongens (al kunnen ze me af en toe wel sláán...! Hindert niks schatjes, ik sla gewoon terug )
- blij met alle bijzondere mensen die *in het kader van Toeval Bestaat Niet* ook deze week mijn pad weer hebben gekruist
...en ik kan nog wel even doorgaan.
Wordt vervolgd...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten