vrijdag 23 augustus 2013

Vliegenplaag, bah!

Oké.

Zakjes water voor het raam helpt niet.

Vliegenvangers helpt niet. Die zonnebloemstickers die je niet meer van je raam krijgt ook niet.

Horren helpt niet.

Keuken zo schoon mogelijk houden en vuilnisbakjes leeg houden helpt niet.

Caviakooien extra verschonen helpt niet.

Blauwe lamp helpt niet.

Ik heb al weken een vliegenplaag in huis. En ik sta inmiddels op de rand van waanzin. Steeds dat vieze gekriebel op mijn huid. De hele dag poetsen en dan nog overal van die vieze vliegenpoepjes vinden. Continu vliegen wegwapperen als ik aan het eten ben.

Ik wil mijn huis, mijn vel, mijn eten en mijn leven terug en zoek iets heel erg goeds!!! Hoeft niet meer milieuvriendelijk te zijn, die fase ben ik inmiddels gepasseerd, als mijn cavia's er maar niet dood aan gaan (dus napalm is uitgesloten, denk ik). En oh ja, een beetje lowbudget aub...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten