zaterdag 5 december 2015

Prijs!

En toen won ik een boek bij Theater van het Sentiment!

Omdat ik (natuurlijk) op Queen stemde, mocht ik meedoen met het cadeautjesspel.

Ik won het boek "Vier plus één", een roman over een alleenstaande moeder met uitdagingen in het financiële spectrum wink-emoticon (werkelijk, dat dat precies bij mij terecht moest komen! Toeval bestaat niet ;) ).

Ik had eerder vanmiddag dit berichtje ingestuurd:

"Wat geweldig om Who Needs You van de elpee News Of The World van Queen weer terug te horen! Ik was 14 toen, zéér groot Queenfan, en zwaar gefrustreerd dat die stomme smurfen We Are The Champions van de 1e plek hielden... Ik had de LP al gekocht op de dag dat die uitkwam, in november, daar had ik braaf mijn zakgeld voor apart gezet.
Op mijn verlanglijstje stond een andere elpee, die van de Sparks. Een ouwetje uit 1974, Kimono My House, maar die lag afgeprijsd in de bakken van White Noise, de platenzaak voor de Hilversummers die verder keken dan de top 30 en Hilversum 3 ;) En ja hoor, ik kreeg hem!
De elpees heb ik helaas niet meer. Gelukkig heb ik tegenwoordig Spotify :) en Queen heeft, ondanks een matige periode die begon bij hun volgende elpee Jazz maar gelukkig weer ten einde kwam op het moment dat ze speelden op Live Aid, nog steeds een heel warm plekje in mijn hart."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten