zaterdag 28 december 2013

Nunspeet

10:20 - Wandelspullen bij elkaar aan het zoeken. Dadelijk even naar de supermarkt voor drinken en krentenbollen. Ik ga de route Nunspeet-Doornspijk lopen. Ook al trekt de lucht nu weer donker, ik heb er wel vertrouwen in...!
Nog even een bak koffie, en dan ga ik 
Chico gaat niet mee, ik wil even goed door kunnen lopen. Maar dat maak ik binnenkort wel weer goed met hem 
Ik kan alleen mijn pet nergens vinden...! Heb nog wel een alternatieve pet, maar mijn ouwe trouwe tweed-pet is me erg dierbaar...!

13:34 - 
Prima wandelweer! Ik ben nu halverwege Nunspeet en Elburg. Even lunchpauze nu. De Top 2000 loopt met me mee. — bij De Scheepsbel.
15:25 - Doornspijk gehaald! Nu met de bus terug naar Nunspeet. Prachtig onderweg!

15:54: verdiend! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten