donderdag 15 mei 2014

Dagje met van alles

Vanavond workshop met als thema: etiketten lezen in de supermarkt. Mijn stokpaardje, maar toch weer leuke eye-openers gehad.
De diëtiste die de workshop gaf stond goed open voor kritiek richting Voedingscentrum, Hartstichting en de Light-beweging, en deze ontwikkeling zie ik steeds vaker gelukkig! En dat zonder een al te zwartwitte discussie te hebben van "het éne is slecht en het ander is zaligmakend". Kijk, dat zie ik graag, en daar word ik blij van!
Voor de workshop nog even over de grens gesprongen om de tank te vullen en gericht te supermarktshoppen voor goedkope dingen (vlees, een fles jachtlikeur voor de jarige opa, een doos pralines voor oma)..
Daarna nog even een pitstop bij Ikea Duiven, dat lag toch op de route  (als in: de overkant van het oude Velperplein  ). Wat vooraf geplande opbergspulletjes en meteen ook maar even een paar badstof sloffen die ze daar hadden, voor nog geen 2 euro.
De beroemde gehaktballetjes vielen me wat tegen, ik zat er snel vol van. Note to self: de volgende keer (juli waarschijnlijk) gewoon voor een schaaltje Griekse salade gaan, en dan voor vijven als er nog genoeg is 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten