dinsdag 20 mei 2014

Toch weer weerwerk?

Net voor zevenen werd ik mijn bed uitgeSMSt door 100%NL, tussen 7 en 7:15 moet ik een weerberichtauditie doen en mezelf introduceren. Mijn hemel...! Tom Poes, verzin een list, een introductie en een weerbericht!

Het ging niet helemaal naar de zin, de verbinding was heel slecht, ik had een nare echo op de lijn waardoor ik verschrikkelijk uit mijn concentratie raakte  maar goed, we gaan wel zien waar het schip strandt. Gelukkig was het niet live en werd het in stukjes en beetjes uitgezonden.

Gelukkig zat mijn met spoed gemaakte weerbericht er niet helemaal naast, gedurende de dag ontstonden er steeds meer buien. Hier viel het nog wel mee. Veel gedreig, gerommel, wat gespetter, even een korte hoosbui en dat was het weer. Ik denk dat ik toch maar even een gieter over de bakken ga halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten