zondag 22 juni 2014

Dag 39

#100happydays - wat een grote hiaat in de happy days! Was het niet zo happy? Nou, ik plaats mijn berichtjes altijd in groepjes (spaar ze op), en toen op 1 juni mijn laptop dodelijk verongelukte was ik meteen een reeks foto’s kwijt…
Vervolgens had ik het heel erg druk met een nieuwe laptop regelen (verzekeringswerk, gelukkig), opnieuw installeren en oude bestanden proberen terug te vinden (gelukkig nog aardig wat backups bij de hand, al ben ik inmiddels frequenter gaan backuppen, plus Skydrive en Dropbox waar mijn verzamelwoede in dit geval eerder voor- dan nadelen had). Maar helaas ook dingen kwijt. Zoals vrijwel alle foto’s van mijn dagje tulpen kijken in de Noordoostpolder, die ik nog niet had gebackupt. Gelukkig, en dit is echt bijzonder want ik doe dit hoogstens 1-2 keer per jaar, had ik vrijwel alle foto’s van de afgelopen maanden afgedrukt in een album, dankzij een scherpe aanbieding waarbij extra pagina’s gratis waren - album werd twee dagen voordat mijn laptop sneuvelde geleverd, ik bedoel maar…!
En natuurlijk waren er de Gewone Daagse Dingen die ook gewoon doorgaan.
En dan ben je opeens een maand verder…!
Maar gelukkig heeft een bezoekje aan Elburg me veel inspiratie gebracht!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten