zondag 29 juni 2014

Spannend voetbalavondje tegen Mexico

18:50: Oh mensen... Straks allemaal ziek en misselijk van de Mexicaan...? 
19:53: THE HUNTER!!!!!!!!!
(sorry. moest er even uit  )

19:55: Oké, en nu affluiten 


Twee doelpunten maar liefst ;) en eentje tegen ;)

Saaie wedstrijd, maar het allerlaatste stukje was wel spannend en leuk! ;)

22:55: Ik ga slapen, ik ben moe, doe mijn beide oogjes toe... Maar heb toch nog een vraag.
Ik heb totaal geen verstand van voetbal, en voor mij was NedMex pas spannend rond de eindfluit, dus vergeef me mijn onnozelheid...

Maar ik heb wat voetbalkenners (m/v) tussen mijn FB-vrienden, en aan hen vraag ik: waarom werd The Hunter (Huntelaar dus) pas op het end ingezet...?
EDIT: oké, ik begrijp dat hij een soort reservetank is voor als de rest moe is. Dan komt de troef tevoorschijn...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten