zondag 29 juni 2014

Druk weekend

Zo... Dat was een druk weekend. Met vrijdag de besloten lunch, die heel gezelllig en fijn, maar ook toch best vermoeiend was. Zaterdag het eerste mondeling van jongste, waarvoor ik moest taxirijden (school is 20 km hiervandaan). Plus het jubileumfeest van mijn oude werkgever op (waar ik gelukkig nog steeds erg welkom was).
Dat laatste was was een theatervoorstelling van Vis à Vis en ik heb er zo van genoten, zelfs energie van gekregen!
Zo hilarisch, zo knap, en toch hoefde je er niet bij na te denken of dialogen te volgen 
En het voelde goed weer de mensen te zien van de beste baas/opdrachtgever ooit (dat ik er niet meer werk heeft met bezuinigingen van bovenaf te maken).
Vandaag ben ik naar de hondenschool gegaan, en heb later voetbal gekeken, dat pas spannend werd in de laatste minuten van de wedstrijd 
Morgen en overmorgen weer taxirijden naar Lelystad. Gecombineerd met eindejaarsgesprek met zijn klasmentor.
Ik wil ook nog een etentje organiseren omdat oudste doorgaat naar het MBO en jongste zijn eerste certificaten haalt, ik heb al een idee gekregen wáár.
En dan kan mijn vakantie beginnen. Heb nog wat dingetjes af te ronden, maar dat kan relaxed. Zit geen grote druk achter. Het is niet de bedoeling dat ik dan helemaal niks ga doen of zo. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten