vrijdag 30 april 2004

Hoe ik Koninginnedag doorbracht

Thuis.

Vanmorgen bezocht ik nog even de lokale supermarkt voor de weekendboodschappen.

Ik vind Koninginnedagkoopjesmarkten leuk, maar te druk. Ik kan ook buiten Koninginnedag koopjes vinden, ik word echt hysterisch als ik in een mensenmassa moet schuivelen, en om èchte koopjes te vinden moet je vroeg opstaan en daaraan heb ik een broertje dood :)

Daarnaast zijn de leuke "stuivertjesmarkten" van kinderen die voor een schijntje hun speelgoed waar ze niet meer mee spelen verkopen, grotendeels vervangen door opdringerige beroepsscharrelaars met zonnebrillen en andere braderiespullen. 

Jongste kind kreeg ook nog eens koorts en werd ziek. Een griepje, bij temperaturen boven de 20 graden? Hoe dan ook, we besloten lekker thuis te blijven. Ik las in het zonnetje de nieuwste Seasons en Landleven (vanmorgen gekocht), en kreeg zowaar een kleurtje op mijn armen! 

Oudste kind ging naar de stadsgrachten, waar een groot stuk piepschuim lag... dat was een mooi vlot!

We hebben genoten van onze nieuwe vijver, waarin een kikker even lekker ging relaxen.

En 's avonds volgde ik via internet het knetterende noodweer dat Limburg, Brabant en Zuid-Holland trof...

Zo was onze Koninginnedag. En hoewel het niet leuk is dat jongste bloedje de griep heeft, was het goed zo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten