vrijdag 30 april 2004

Idolsfinale - mijn twee centen

Boris was vanaf het begin al behoorlijk sterk. Samen met Marlies, maar die viel waarschijnlijk ten prooi aan zenuwen en werd steeds zwakker. Boris bleef overeind, Marlies sneuvelde.

Maud: ik dacht vanaf het begin: wat doet dit hockeymeisje in Idols? Zij overleeft elke stemronde uitsluitend vanwege het medelijden van het volk versus de vernietigende, maar terechte jury-kritiek.

Maar de laatste keren ging ik overstag. Maud groeide. Hockeymeisje werd zowaar iemand die alle idolen-stormen kon weerstaan...! Waar Marlies faalde, wist Maud te overleven. Ik heb haar duidelijk onderschat!

Morgen wordt het heel spannend. 

Ik ben nog steeds "voor Boris", omdat die van nature een Idol is. Hij heeft ook beperkingen, zo zal hij nooit een showman worden als JK. Maar dit bloedjonge mannetje heeft het gerijpte talent van een dertig-plusser... (hij lijkt wat dat betreft wel op Robbie Williams).

Maar Maud heeft sinds de start van Idols 2 zichzelf weten op te werken van hockeytutje naar meisje dat wel degelijk wat in haar mars lijkt te hebben... Ze lijkt ook ondanks haar snelgroeiende succes zichzelf te blijven. Naturel. 

Geboren talent versus hardwerkend niet-geboren-talent-met-onverwachte-talentneigingen... Het wordt ècht spannend!

Eigenlijk vind ik zowel Boris als Maud nu al allebei Idol 2004...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten