zaterdag 16 december 2006

Lekker warme voeten

Lieve vrienden en vriendinnen, Het is een beetje gênant om toe te geven, maar... dit jaar loop ik mijn kerstbonus mis en daarom moet ik bezuinigen met kerst. Ik heb daarom besloten zelf iets te maken als cadeautje: prachtige pantoffels! Ik weet zeker dat jullie het een geweldig idee vinden, en daarom zal ik vertellen hoe ik dat doe! Je hebt 4 verbandjes nodig voor een paar. Twee leg je plat neer, voor de zooltjes, de andere twee buig je over de voet. Plak ze aan elkaar. Versier de bovenkant met wat moois, zoals zijdebloemen (staat wel zo netjes), etc. Deze pantoffels zijn:
  • zacht en hygiënisch
  • hebben antislip op de zooltjes
  • absorberen ongewenste luchtjes zodat je voeten niet ruiken
  • je hoeft niet meer te bukken als je wat gemorst hebt
  • biologisch afbreekbaar
  • er zijn 3 maten: licht, normaal en zandzakken-voor-de-deur.
Met dank aan Lisa...!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten