zaterdag 2 december 2006

Work at home mum

Gistermiddag. Ik moest nog een rapportje schrijven voor mijn werk. Bij wijze van uitzondering moest dat in het Engels. Ik instrueerde de bloedjes (die druk bezig waren met een sinterklaassurprise en met schilderen) dat ze even niets konden zeggen tegen mij omdat ik me moest concentreren en stortte me gedurende een uurtje op het Engels.


Grammaticaal kan ik niet helemaal voor mezelf instaan, maar het zag er toch redelijk "native English" uit, constateerde ik trots! Mede dankzij de bloedjes, die zéér ingespannen aan het werk waren en mij niet hadden gestoord. Die verdienden wel een beloning...!

Ik verzond mijn rapport, draaide me om en zei: "You deserve some chocolate, it's in the right drawer in the kitchen."

Het duurde een moment voor ik besefte waarom de bloedjes me zo vaag aankeken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten