maandag 13 oktober 2014

Aiii...

Gelukkig heb ik RouteMobil...
Ik heb de heenreis uitstekend gedaan, maar op de terugreis begon het lampje al gauw weer, en sloeg de auto steeds af.
Was bij Ahaus.
Ik heb toen Routemobiel gebeld die een berger uit Borne stuurde. Die las de auto uit en zag dat er echt dringend e
en beurt nodig was, maar ook dat de benzine aan de rijke kant is (ik heb toch echt de Euro 95 getankt die daar Super heet, niet de Super10 - lampje brandde overigens al voor de tankbeurt en ik had al het gevoel dat hij niet lekker draaide).

Anyway, hij zei me naar de Gulf in Enschede te kijken (hij reed achter me aan), ik had gelukkig een kaart gedownload. En de auto reed goed, maar precies voor de Gulf begon hij weer te muiten.

Toen hebben we hem maar op de auto van de berger gezet en z
ijn we naar Borne gereden, waar zijn standplaats was.

Waar een vrijwel nagelnieuwe Corsa stond te wachten met 6400 op de teller 8-(

Moet ik wel inleveren in Lelystad, dus hoe ik dat ga fixen met vervoer terug moet ik nog bedenken.

En om 10 uur waren we thuis. Ik heb gelukkig Duitse biertjes mee en ik vind dat ik er NU eentje heb verdiend!

Proost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten