vrijdag 10 oktober 2014

Hart & Ziel Lijst 2014

Dik kippenvel en ogen vol tranen vanwege de in mijn oren perfecte uitvoering van Miserere van Allegri op NPO Radio 4
Mijn droomwens is een live-uitvoering mee te mogen maken in een mooie oude cathedraal. Die van Rouen bijvoorbeeld... Ik heb daar ooit deze foto gemaakt. Daar moet ik steeds aan denken als ik die muziek hoor...
*zakdoekje pakt*

En nu live de 
Canto Ostinato op piano en twee marimba's.
Wat roept dat ongelooflijk veel emoties bij me op. Een prachtig soort "verwerken" van dingen, en cheaper than therapy. Prachtig, en dat ook nog eens direct na die zeer aangrijpende uitvoering van Miserere...
Dank jullie, NPO Radio 4 #hartenziel

Maar de hond moet er ook nog uit...! Stuk wandelen, radiootje mee, Vaughan Williams, Brahms en Dvořák in de oren. Life is good.
En wat later: binnen Erbarme Dich op de speakers, buiten dit uitzicht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten