dinsdag 7 oktober 2014

...en ondertussen...

Tjonge, wat een dag! Ik zou het rustig aan doen... Peertjes stoven, opruimen, wat werk voorbereiden (herindicatie)...
En toen zag ik het bericht dat het oude baasje van Sjimmie nu echt opgenomen ging worden. Ze had nog twee poezen en die moesten naar het asiel.
Ik ben niet iemand die bij elk zielig beestje in actie komt, maar nu deed het wel pijn! Ik kende die poezen natuurlijk, de ontzettend kroelerige Dropje en de wat bescheidener Kelly. En het asiel doet goed werk, maar katten die uit een goed huis komen, die zie je liever niet in een hokje... Maar ik kan ze er ook niet bij hebben.
Dus heb ik zowel een forum benaderd waar ik vaak kom, als hier een oproep gedaan. Veel online geweest, best stressy voor iemand als ik, maar...
ZE ZIJN ALLEBEI GEPLAATST!!!
Baasje blij, beestjes blij en ik ook blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten