dinsdag 10 november 2015

Holy sh...! :)

Jongste heeft me toch een raar verhaal verteld...

Omdat ik weer was Pieterpadfietsen dit weekend had hij dierenoppasdienst. En dat doet hij ook prima.

Ik had dit weekend voor Chico ander hondenvoer dan normaal gegeven, doe ik wel vaker, meestal gaat dat goed, maar deze keer niet. Zijn darmen speelden op...!

Jongste heeft 'm keurig en tijdig uitgelaten, daarin vertrouw ik hem blind, maar de nood was toch weer hoog.

Nou is Chico een zindelijk hondje. Eén keer eerder heeft hij een ongelukje gehad, een tijdje geleden, en het arme beest leed daar nog zwaarder onder dan ik :)

Maar Chico is ook een slim hondje. Want deze keer had hij een oplossing gevonden voor de hoge nood: "Ik doe hetzelfde als de kat, ik neem de bak!"

En tot verbijstering van jongste gaat hij zitten kakken op de kattenbak...! Niet helemaal gelukt overigens, de helft ging ernaast...

Jongste heeft het keurig opgeruimd (respect!!!), de kattenbak uitgeschept, Chico nog even extra uitgelaten en mij gebeld om het te vertellen.

Ik ben trots op mijn mannen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten