dinsdag 3 november 2015

Verdrietige ontmoeting

Ach :'(

Ik kom net terug met de hond, staat er midden op straat een dame op leeftijd en een jongere vrouw. Ze kennen elkaar niet: dame op leeftijd blijkt nogal verward te zijn, heeft haar rollator in het flatje tegenover mijn huis geparkeerd en wil naar een lokatie (blijkt uiteindelijk, ze is slecht te verstaan) die juist de heel andere kant op is. Ze was apart gekleed, wat zonderling. Ook reageerde ze meteen ongeduldig en boos op ons (gelukkig niet agressief). Haar manier van praten en doen was niet echt normaal te noemen. Waarom ze de rollator in het flatje heeft gezegd weet ze niet te zeggen, maar de jongere vrouw zag het gebeuren vlak voor ik langs kwam en vertrouwde het al niet.

Ik heb 112 gebeld, en hulde, de politie was er binnen 2 minuten!!! Die hebben het overgenomen.

Geen idee hoe het verder gaat, ik ben niet blijven wachten en er was al vrij snel meer volk op straat (nog voor de politie kwam). Maar ik hoop dat het mensje weer op haar plek zit en dat er goed voor haar gezorgd wordt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten