zaterdag 19 juni 2004

Nederland - Tsjechië... en 16 miljoen bondscoaches

Ik heb écht geen verstand van voetbal, dacht ik.

En als Oranje er volgende week uit ligt, zal ik dat oprecht sneu vinden, maar mijn leven gaat dan wel gewoon door.

Maar als zelfs de Grote Cruyff zegt wat ik denk, wat is dan de conclusie...? Dat Advocaat misschien beter kan worden vervangen door mij? 😊
De Grote Cruyff wil geen bondscoach worden (zonde...), maar tot nu toe hebben hij en ik behoorlijk veel gedachten gemeen!

Maar toch denk ik niet dat ik grote kans heb de nieuwe BondsBobo te worden. Ik heb namelijk het idee dat er nog zo'n 16 miljoen mensen zijn die hetzelfde denken als De Grote Cruyff en er ook nog meer verstand van hebben dan ik.

We zijn het wel met elkaar eens dat die wissel van Robben niet zo slim was, ondanks het feit dat Robben al 3 maanden niet had gespeeld vanwege zijn blessure. Maar Robben had inmiddels toch wel intensief GETRAIND? En daarmee de nodige weerstand opgedaan?

De beste stuurlui staan aan wal, zal Advocaat wel denken (die qua media-contact verdacht veel Vergaal-trekjes begint te krijgen). En dat is zijn goed recht, maar tóch...

"Ga liever maar weer scoubidou-en!" zal Advocaat waarschijnlijk ook denken, als hij dit leest. Ja, en dat zal ik dan ook maar gaan doen! Ik heb vandaag bij een drogistenketen voor een klein bedragje meerkleurige scoubidou-draadjes gekocht, en het resultaat van die stomme draadjes is gegarandeerd mooier dan het resultaat van Oranje op het EK...!

En wat ben ik blij dat ik geen bondscoach ben, maar een thuiswerkende moeder die in verloren minuutjes touwtjes knoopt als ze niks anders te doen heeft!😉

Dick, ik benijd je niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten