dinsdag 2 november 2004

Wat een dag...

Ik hoorde op de radio dat Theo van Gogh bang was dat Nederland een soort 2e Belfast dreigt te gaan worden. Hij heeft vaak dingen gezegd die IMHO echt niet konden, maar wat dit betreft zou hij wel eens gelijk kunnen krijgen. Ik hoop het niet natuurlijk.

En uitgerekend vandaag sterft plotseling ook Gerrie Knetemann.

Nederland is (terecht) boos en geschokt door de moord op Van Gogh. Maar dat daardoor het overlijden van De Kneet, één van de beste Nederlandse wielrenners van de 20e eeuw en een heel aparte persoonlijkheid, door de moord op Van Gogo ondergesneeuwd zal worden, vind ik nogal bitter, dat heeft De Kneet niet verdiend. Niet dat die moord niet erg is, integendeel. Maar ik zal er weinig over schrijven, want het gaat mijn verstand te boven, sorry. Misschien later, maar nu niet.

Ik zal wel over de Kneet schrijven. Want ik ben wielren-fan.

Rotdag, vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten