donderdag 20 februari 2014

Duits uitstapje

Hartstikke leuk nuttig-met-aangenaam-verenigd dagje met vriendin IL! Eerst naar Emmerich om daar de Kaufland te bezoeken - klein filiaal maar wel aardig compleet. Lang verhaal kort: op de terugweg lag de auto zéér stevig op de weg  en yours truly gaat zich eens verdiepen in typisch Duitse Schweinefleisch Rezepte 
Vervolgens héérlijk benzine getankt voor 1,45 ct/liter. Kijk, als je dat vergelijkt met de 1,63 van de goedkoopste hier, ga je toch lachend tanken!
Daarna naar Ikea Duiven voor het avondeten en wat nuttige dingen. Twee stellingkastjes gescoord voor het zolderproject en nog wat handigheidjes die ik eigenlijk allang had willen hebben (o.a. stofzuigslanghouder). 
Tip: check je spullen vóór je bij de kassa staat, want als het onverhoopt kapot blijkt te zijn, laat je maatje geheid jouw theeglazen bij de kassa staan...! 
(Don't ask... Just don't!)
Daarna naar Velp, waar ik een heel interessante workshop had waar ik met een goed gevoel weer vandaan ging!
Tenslotte in de stromende regen weer terug naar huis, waar ik alles in keurige staat aantrof 
Ik ga nu genieten van een vingerhoedje Deutsche Spirituosen en daarna stap ik moe maar zéér voldaan mijn bedje in 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten