dinsdag 18 februari 2014

Een nieuwe dag

BBHH-dagje. Werken in Lelystad, daarna in Dronten een oud kastje ophalen voor op zolder (even niet nadenken hoe ik die überhaupt thuis krijg - hopelijk kan ik 'm uit elkaar schroeven). Vanavond wordt de fiets opgehaald voor reparatie. Ik ben bang dat ik van de 10.000 meter weinig mee zal krijgen, mijn autoradio is erg brak - maar met wat geluk doet de fm-ontvanger van de telefoon het wel  .
Morgen puinruimen in huis, want het stapelt weer harder op dan ik weg werken kan 
Donderdag werken, daarna workshop in Velp, daar plak ik meteen een Duitse supermarkt aan vast (vlees voor de vriezer!) en een hapje bij Ikea Duiven.
Vrijdag rustig dagje, zaterdag helleborussen kijken in De Stekkentuin (fototoestel en statiefje mee!).
Gisteren heb ik de dorre boel uit de voortuin gehaald, het ziet er meteen weer netjes uit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten