zondag 10 augustus 2014

Een mooie avond kreeg een dikke zwarte rand

Gezellig bij de Meerpaaldagen geweest. Muziek, bier, gezelligheid. Al zag ik wel een traumahelikopter overvliegen. Pas tijdens het slotoptreden (George Baker) werd me via internet op de telefoon duidelijk dat er heel dichtbij (zeg 50 meter verderop!) een steekpartij is geweest en dat er een jongen is overleden. Ik begreep van Facebookvrienden dat er schoolgenoten van die jongen getuige zijn geweest.
Enkele tientallen meters verderop stond de feestende menigte, daar merkte men niets, de sfeer was opgewekt, iedereen zong mee met George Baker. Als ik niet toevallig de traumaheli had gezien (er was teveel lawaai om hem te kunnen horen) en even op internet had gekeken, zou ik het ook pas vandaag hebben gehoord.

Afschuwelijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten