zaterdag 23 augustus 2014

Tijd voor een nieuwe

Mijn smartphone valt nu echt helemaal uit elkaar... Hij is dan wel niet zo heel oud (2 jaar) maar ook ook zeer intensief gebruikt en een ongelukkige val aan het begin van de vakantie lijkt toch echt de genadeslag te zijn.
Herstel is duur, en de dagwaarde is niet zoveel meer. Ook qua software trekt hij het allemaal niet meer zo best, ondanks fabrieksinstellingen en rooten. Vastlopers, uitvallen... Mijn mooie witte Note is moe, is op, en kan niet meer.
En daarom heb ik een voorschot genomen op mijn verjaardagsgeld en een nieuwe besteld. De Samsung S4, vanwege de geweldige camera. Maandag komt hij! Geen witte, zoals mijn Note (dat was 50 euro duurder, ja doei!), maar een zwarte (niet de Black Edition, maar een doorsnee zwarte). Een schokbestendig hoesje en reservebatterij is ook al onderweg.
Mijn oude Note mag met pensioen, kan via de wifi nog wel als radiootje of tv-schermpje dienen op mijn slaapkamer (dat lukt nog net), en verder mag hij genieten van een welverdiende rust na een veelbewogen leven 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten