dinsdag 19 augustus 2014

Wasabihondje

Oudste had wasabipinda's. Jeweetwel, wasabi is dat snoeihete groene goedje bij de sushi. Nou, dat dus, als laagje om een pinda, en dan in de extra strong versie.
Blijkt Chico ze ook lekker te vinden. Niet gewoon lekker, want hij vindt alles lekker, maar echt hartverscheurend lekker! Zo lekker, dat oudste binnen vijf minuten Chico kon leren om niet meer in de weg te lopen in de keuken met die nootjes als beloning! Daar train ik verdorie al twee jaar op...
Even later zei ik het woord "wasabinootje". Chico meteen in standje superalert, en rent vervolgens naar oudste om fanatiek om zo'n nootje te bedelen...!
Ik denk dat ik voortaan maar met een zakje wasabipinda's naar de hondenschool ga... 
Vroeger had ik een hondje dat een moord deed voor het dekseltje van een bekertje roomijs. En later een hond die helemaal in trance raakte van een boterham pindakaas. En nu dan een hond die een moord doet voor wasabipinda's... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten